begonvilkokusu Selam kızlar gözlerim aşırı hassas güneşe bakamıyorum cok kızarıyor güneş gözlüğü alıcam da hem model olarak hem marka olarak öneriniz varmı?
Busrazehra begonvilkokusu rayban klasik modeli bence banko bi gözlük hem modası geçmiyor hem kullanımı rahat herşeyle de gidiyio azıcık pahalı ama değiyor bence ömrüne bakılırsa
Denizmooom begonvilkokusu osse kullanıyorum modelleri de güzel güneş içinde çok koruyucu kahverengi kullanmama rağmen