Tuba_engn bnmki 18 aylık hala kitap yırtıyor yırtması bişey degil yırtsında agzına cok sokuyor agzıyla koparıyor oda cok tehlike o yüzden kaldırdım kitapları vermiyorum oyuncaklarla kwsinlikle ilgilenmiyor ilgilenmesi sadece alıp dagıtır arkasını döner gider tabikşde dagıtmasına izin veriyorum fırına ütüye kesinlikle dokunmaz onların sıcak oldugunu biliyor ama inanılmaz inatcı yapma dddiğim şeyi inadına yapıyor bende artık yapma demiyorum tehlikeli yerlere kilit taktım sadece mutfakta alt cekmeceye takmadım ordada plastikler var alıyor dagıtıyor ona karışmıyorum serbest sizin yapışık ikiz konusuna gelşncede o ayda normal bnm kızımda öleydi babası varken lavaboya giriyordum kapıda bekliyordu kıyametler kopuyordu bazen tine yapıyor ama biraz gecti