Sara1904 Kızlar göğüs etrafımda bu belirtiler var sukur bir agrım sızım yok suan sizce neden ben çatlak diye yorumladım ama sanki degıl artmış gibi kızarıklıklar ve kaşınıyor
Merakliduygusall Sara1904 benimde aynı şekilde kırmızı ve çatlıyor kahverengi kısım ama bebeğim artık meme ucuyla değil cevresiylede cok ilgileniyor ondan oldugunuda düşünüyorum
Sara1904 Merakliduygusall kaşıntınız var mı bnm beyaz olan kısım öyle meme yanları altı falan bazen fena kaşınıyor
Babylovee Evet benimde kırmızı çizgi oldu heryer çatlak olduğunu düşünüyorum ki eğer çatlaksa ve ve böyle kalacaksa üzülürüm