Mekselinabyb Hanımlar doğum yapalı 3,5 ay oldu birden çok fazla dökülmeye başladı saçlarım. Saçlarım gürdür. Hiç böyle döküldüğünü görmemiştim. Neler yapabilirim durdurmak için 🥺
Elifinannesiiiiiiiiii Mekselinabyb eskiler bebeğin seni tanımaya başladı der🤣🤭 herkese bu aylarda oluyor hormanlardan kaynaklı olmalı zamanla durur diyorlar ama benim 9 ay olacak çok dökülüyor. Allahtan gür ve dökülenler çabuk çıkıyor
abnztb Mekselinabyb Benimde oğlum dört aylık olduğunda dökülmeye başladı. Şu an 8 aylık hala dökülmem geçmedi. Saçımı taramaya korkuyorum duş almaya korkuyorum o saç tellerini elimde gördükçe psikolojim bozuluyor. Hiçbir şey fayda etmedi. İnşallah en kısa zamanda benimde durur dökülmelerim zira önlerim çoktan kelleşti bile 😔 Geçen gün kan testi yaptırdım doktora da çok dökülüyor demiştim. Demir ve b12 değerlerim de çok düşük çıktı vitamin takviyesi verdi. Düzenli kullanıyorum belki değerlerim normale dönerse dökülmem de azalır.
Tbsylmz Mekselinabyb Bende aynı canım valla benimde tam 3,5 aylık aşırı dökülüyo saldım artık bende hormonal çünkü zamanla düzelir İnşAllah 🙄