Kader_cinar Hanımlar bebeğinin böyle bir sorunu olan var mı? Bebeğimin parmak uçları böyle özellikle baş parmaklari parmak da emmiyor ama kesik kesik hep neden olabilir acaba
Esoca38 Kader_cinar bende bugün 5 aylık oğlumu. Baş parmak ucu değilde biraz yukarı üst yüzeyinde kızarıklık ve beyaz nokta sivilce gibi su toplamış. Çok emdiği parmağı aklım çıktı görünce. Dokununca falan ağlamıyor ama benimki daha dış çıkarmadi. Aşırı emiyor ama iki elini birden ne yapcam bilemedim 🤷
Oziiiii Woman35 var bebek eyer ki sadece elini ısırıyor ise alışkanlık haline getirmiş demektir ama göğüs ucunda ısırıyor ise dişlerini rahatlatmak için yapıyor
Oziiiii Bebek eliyle kavriyacak kadar bir eti hafif tuz ile tavada fazla kizartmadan az pişmiş şekilde yapın soğuduktan sonra bebeğin eline verin onunla dişlerini rahatlatmak icin ısırmaya basliyacaktir
Oziiiii Yada yeşil soğan ile yeşil yapraklarını kesin beyaz bölümünü verin hem antibiyotik hemde çok rahatlatıcı bebekler için