Kızlar ne yapacağımı şaşırdım ne olur akıl verin kızım 4ay 10 günlük çok kusuyor doğduğundan beri kusuyor ama geçen ay ve bu ay çok daha fazla olmaya başladı kilo alımı azaldı herkes çok zayıf diyor gelismemis diyor çok üzülüyorum ben iyi bir anne değilmiyim 😔 ben çok bekledim anne olmayı ama beceremiyorum kızıma yetemiyorum çok çok üzgünüm 😔