Selam herkeze, 8 günlük bebeğim kaç gündür mememi emmekte sorun yaşıyordu. Buna bakıttık ve dil altı bağı var dediler. Bugün kestirdik ama çok üzülüyorum ağlıyor bazen ve bilmiyorum diline alışmayamı çalışıyo ama memeyi hala ağzına alırken sorun yaşıyor. Düzelcekmi bilmiyorum ama bebeğime çok üzülüyorum. Kesildiğinden beri aşırı uyuyor buda normalmi bilmiyorum. Doğrumu yaptık yanlışmı bilmiyorum😞