Hayallerim95 Bugğn apartmanı yıkıyordu eşim daire de 2 kişi var sadece komple yıkamış porçöz ve çamaşır suyunu karıştırmamış yıkıyor ben kapıyı bi açtım resmen koku rahatsız etti beni eşim baya içimdeydi öksürdü biraz kapıya çıktı tuzlu ayran verdim eve geldik su içti yoğurt verdim falan koku hala burnum da diyor herhangi bi şikayeti yok ama çok korkuyorum balkonda oturuyor şuan ama sesi falanda değişti sizce bişey olurmu acile gidelim diyorum kendimi kötü hissetmiyorum ne acili diyo bişey olurmu ya çok korkuyorum nette hiç iyi şeyler yazmıyor 😢
yigitinaannesii Hayallerim95 Bende aynısını yaşadım hava alınca düzeldi böyle durumlarda yoğurt veys ayran tüketilmemeli. Siz yinede zehirlenme hattını bir arayın
AnneMi_ne Hayallerim95 Sen mi döktün, eşin mi, kim yıkadı ne oldu anlamadım yine. Yani tamam nokta kullanmayıda geçtim bari sıralı cümle ile anlatın. Zehirlenme neticede. Geçmiş olsunn
Hayallerim95 AnneMi_ne kucağımda bebeğim vardı yazarken acele yazdım şimdi okuyunca bende farkettim anlaşılmamış eşim yıkadı döküp ben değil
deniz-95 Hayallerim95 orda doktora bağlıyorlar o sorular soruyor böyle yapın şöyle yapın gibi sonra durumunuz acillikse bi acile görünün diyor. Yönlendiriyor yani durumunuzu değerlendiriyor.
Hayallerim95 deniz-95 şuan herhangi bi şikayeti yok ama netten baktım kusma bayılma falan yazıyor biraz öksürüyor ama o dünde öyleydi inşallah bieşy olmaz ya