Kızlar merhaba. Aptamil 0-6 ay mama aldık marketten. Biberona koyduğumda suda çözülmüyor yani çözülüyor ama sonuna doğru tortular kalıyor daha önce sma kullanmıştım hiç böyle birşey yaşamadım. Bozuk mu acaba ? Yada mama kaynaklı mı böyle daha önce yaşayan varsa yazarsa çok sevinirim çünkü mamayı daha yeni açtım ve atıp atmama konusunda tereddütteyim ❗️