Kızım bugun 6 aylık asısını oldu aksam agrıkesici surup verdim eşimle oturuyoduk bi ikac kutusu alıp son kullanma tarihine bakm dedm 06.2020 yazıyo ben basladım bagrmaya eyvah ben naptm 6. Ay diyo biz 7 nin sonundayız sabahta vermiştim eşimde diyoki sen hiç böyle yapmazdın bakmadan vermezdin nasıl yaptın ben telaş kızıma bakıpyorum orasına burasına bısey varmı 😂 doktora mesaj atıcam dedim bir ay gecmiş uzun uzun yazdım adama sonra bir anda dönüp biz 2019 damıyız 2020 demi desim eşim basladı artk sen ne pinpiriklisin allahım ne 2020 si diye okadar telaş yapmstmki hala gülüyorum 😂😂 buda bana ders olsun 🙈