Mihrimahim16 Canım senin için araştırma yaptım Yutkunma ve salya Rehabilitasyon u varmış… Baktın geçmiyor arayıp danışırsın 👍
Deletedmom_45 Mihrimahim16 oyle mi cok cok teşekkür ederim canim bakicam arastiracam simdi cok sagol 🥰🥰♥️♥️♥️♥️
agns Deletedmom_45 ben şurupları siringayla veriyorum çoğu zaman yutamadığı için değil ilaç ziyan oluyor bazen sizde öyle yapın ama bi Dr a da götürün yemek borusuna bakar belki bi problem vardır
Deletedmom_7 prenses_we_prens_annesii geçirdi atlattı aşı olmaya gerek yok denildi şükür atlattık canım size de çok geçmiş olsun🌸