Kızlar adetime 1 hafta kaldı ben bu ay soğan kürü ve ovulasyon testi denedim . Dün biraz hastalandık boğazlarım çok ağrıyor bunun yanı sıra o kadar halsizim ki yürümeye mecalim yok sanki ara ara çok sık olmayıp can acıtmasa dahi sol kasığımda kendini bildiren saniyelik sızı var . Beyaz kremsi akıntı başladı ve başım dönüyor ani harekette yürürken eğilip kalktığımda vs göğüslerim yumurtlamadan hemen sonra ağrımaya başladı şimdi yok da denmeyecek kadar hala var koltuk altı kısmıma bastırdığımda ağrısını ve acısını hissediyorum daha sonra adete yakın çıkan sivilcem yine yumurtlamadan iki gün sonra çıktı ve bitti şuan yok bu ayı çok iyi değerlendirdik ondan biraz umudum var Allah ın izni ile sizler bu durumları yaşadınız mı ya da baş dönmeniz nasıldı Allah rızası için yazın 😔 bilmiyorum psikolojik mi ama evin işini bile halsizlik ten Canım bir şey istemiyor yapmıyorum ev göçecek resmen ya hadi bakalım kızlar tecrübeli anneler buyurun 😍