Bebeğim 6 ay 3 günlük ağzına kaşığın ucuyla ne versem ağzından çıkarıyor. Daha tadım yapıyoruz doyumluk ne zaman yer. Çok acemiyim etrafımda bana yardım etcek kimse yok. Sanki hiç bişey yediremicek gibi hissediyorum. Artık büyüyor sütümde tamamen doyurmuyor. 😔