Asilahmet benim de ilk doğumda suyum gelmişti sadece sonra sanci filan doğum oldu,ikinci de sancı başladı hastanede nişan geldi, suyumu da ebe patlattı, yani her doğum farklı oluyor cnm,hiç endişelenme hayırlısıyla gelsin minik,Allah sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙂