https://imgyukle.com/i/RlyZXn Kızlar ben 3 gün önce test yapmıştım 10 dk sonra çıktı demişti teste şeffaf çıkmıştı hatta hamile miyim demiştim neyse regli olmadım test yaptım 2 saat sonra sonuç böyle çıktı kan testi hemen yaptırmak istemiyorum çünkü öğrenmek için acele etmiyorum ama merak çok ediyorum test sonucu neden geç çıkıyor bir tanıdık hemşire arkadaş hormonların az olduğu İÇİN olabilir dedi ama kafam karıştı .Test o anda tek sonrada çift çıkıyor kız bu nasıl iş 😀