MucizemiinAnnesiii Bebeğimin iki yumurtalığına da yerinde değil ameliyat olması lazım ve çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan anneler yazabilir mi, biraz sohbet etmek istiyorum. 😐
Rabia_2109 MucizemiinAnnesiii bizde 6 aylık olucaz sağ tesis inmedi doktora gidicez tekrar ameliyat yaptıran anneler korkulacak bişi yok çok rahat geçiyor diyor bakalım bende endişeliyim
Srpslk MucizemiinAnnesiii bizde prematüreyiz bir yasına girdik daha gecen hafta sol testis biraz yukarda denildi bizede ama şimdilik ameliyat demedi iner büyük ihtimalle dedi bende epey tedirginim inş iner Allah yardımcımız olsun sağlık versin bebişlerimiZe cok korkulacak bir durum değil diyorlar genelde
Flzkrtttt MucizemiinAnnesiii stres yapmayın hiç korkulcak değil benim oğlum 9 aylık oldu ağrı sızk yaşamadık sadece narkoz dan uyanırken ağlama oldu bir kaç saat sonrada evimize taburcu olduk
MucizemiinAnnesiii Rabia_2109 geçmiş olsun sizede ben anestezi alacağı için çok korkuyorum Rabbim yardımcımız olsun devlete mi gidiyosunuz acaba
MucizemiinAnnesiii Srpslk geçmiş olsun , amin inşallah 🤲🏻 biz doğduğundan beri kontrole gidiyoruz şuan 9 aylık düzeltilmiş 8 . Bir dahaki ayın basinda gidip ameliyat günü alıcaz. Ama devlette mi yaptırsam özel mi ona karar veremedim
Flzkrtttt MucizemiinAnnesiii İyileşme süreci diye bir şey yok sadece kesi izi oluyor ona göre krem veriyor doktorunuz her bez de onu sürüyorsunuz serçe parmağınız ucu kadar bir iz
Hatice3553 MucizemiinAnnesiii bizimde sağ yumurta inmedi önümüzdeki ay ameliyat olacağız 10. Ayımızda