arzucekic merhaba, tam da bu konuda başlık açacaktım. En başından beri meme mama gidiyoruz. Okuduğum gördüğüm duyduğum her şeyi ama her şeyi denedim.. Malt, promalt, humana, bestlak, ısırgan, rezene, dut kurusu, tahin, solgar b12.. Profesyonel sağım makinası bile kiraladım 7 ay.. Her gün 1 kilo komposto içtim bariz bir fark görmedim ama
Şimdi oğlum 10 aylık, biraz rastgele aldığımı vitaminica malt beni hayrete düşürdü, göğüslerim sızlayrak şiş şiş uyandım. Üstelik kalorisi çok az çok mutluyum bu keşif için
Denemeyenlere tavsiye ederim, bir kayıpları olmaz