G_S_Tansu00 Bebeğimin göğüs uçları içeriye doğru arkadaşlar varmı böyle olan bebekleriniz her seferinde dr sormayı unutuyorum
Aseltos G_S_Tansu00 bizimde öyle canım korkma🙏🏻 Hatta benimkinin bir memesinin ucunda süt damlası var😍 doktora sordum ilk 6 ay annenin hormonlarını taşırmış bebekler, süt damlası zamanla gececek dedi. İçe dönüklük de 1 yaşına kadar geçecek dedi😁