habibe_omerasaf sarem55 4 bucuk aylık bebeğim. Hastanede yaptırıyorum herhangi bi problem olmayacağı söylendi
sarem55 GlayFidanDzgn ay sevindim. bende baslicam kasımda. 4 aylik oluyo bebegimde. . buz lazermi yaptiriyosunuz??. sonuc aldinizmi