Bebeğim 6 aylık 2 aylıkten beri emmiyor sadece uykusunda emziriyorum ama süt artışım için yeterli bi emzirme olmuyor. 5 numaralı sonda aldım fakat bebeğim için küçük geldi emiyor emiyor mama bitmiyor biberondaki sonra sinirleniyor. 10 numarasını aldım ama o da çok kalın gibi rahatsız oluyor memede emerken acaba yanlış mı takıyorum memeye bilenler kullananlar yardımcı olabilir mi lütfennn