e1if ben de bir dönem çok uğraştım..verdiğiniz mama cc sini azaltarak bıraktırın diyordu..ben beceremedim ama siz de bir deneyin derim 40 cc mi içir bir süre 30 yapın..sonra 20 son 10 ve hiç vermeyin gibi..bir de uyandığı saatler belliyse ondan hemen önce rüya beslemesi yapmayı da deneyebilirsiniz..bebeğiniz uyandan hemen önce içirin