bugra_mom3244 9 aylık olacak ek gıdadan sanırım küçük küçük sivilceler var içi iltihaplı gibi sadece popo çizgisi yanı yanaklarının ucunda sıralı gibi sudocrem kullanıyorum pek iyi gelmiyor sanırım 🥺çok iyi dediğiniz pişik kremi var mı ne iyi gelir
Poypoy22 bugra_mom3244 mantar olmuş olabilir bizimde öyle olduğunda doktor mantar demişti troysd kullandım geçirdi kullanabilirsiniz
Gul-42 bugra_mom3244 karsı komsum kullandı ondan bılıyorum oda bana dedı cok agır pişik olursa cocuk acı cekmesın travazol al dedı tabı ıcerıgınde kortızon var
bugra_mom3244 Poypoy22 evet büyük ihtimal dişten bende arsştordım olmadı onu kullanacak burada gidebileceğim doğru düzgün bir doktor yok 🙄çok teşekkür ederim