Kizlar dün 9 aylik kızım menenjit asisi oldu 2 çeşidi var ya ikisini aynı anda yaptı doktor ve dun aksam calpole rağmen ateşi düşmedi 39u gordum sonrasında asiri kusma başladı ağzından burnundan geldi yani zaten tikanma korkum vardı bide kusma korkum başladı artık yine kusarsa oyle tikanirsa diye. Neyse kizlar gece acile gittik tahliller yapıldı bisey çıkmadı Serum takılınca rahatladı ateşi düştü şuanda kusmasi yok ama korkusu bana yetti valla ömrümden 10 yıl gitmiştir. Ben bu korkuyla bir daha nasıl aşı yaptircam sizler böyle durumlarda soğukkanlı olabiliyo musunuz? Dun gece hastanede damar yolu takılırken ben kızımdan daha çok ağladım. Ya hiç soğukkanlı olamıyorum off Allahim keşke hiç bir çocuk hasta olmasa..