Yavuzseliminannesii İyi akşamlar canlar 21 aylık oğluma sandalet bakıyorum vicco’nun keten sandaletlerinden baktım ama bilek tombik olunca olmadı. sizler aldınız mı aldıysanız hangi marka model?
Yavuzseliminannesii kaganege İgor tobby almıştım ama iade ettim rahat yürüyemedi tabanı esnek olmadığı için