Ozge_lami aynı benim bebeğim böyleydi. Emzik karşıtı ben emzik tutsun diye savaş vermiştim asla tutmamıştı. Çok uzun uğraşlar sonucu avente alıştırdım şimdi en azından yerde yatma süresi daha uzun. 😂 ama tamamen kesebildim mi kucak sevdasını? Hayır. Kucağındaki kişi bile asla oturmayacak, hep ayakta gezeceğiz. Bide 4 buçuk aylık 10 kilo. Mahvoluyorum.