Lulemom Emel38 Pumpkinn doktorumuz halk arasında bilinen mide büyüyor a inanmayın demişti. Bebeğin gazı tam çıkmazsa hıçkırır. Hatta hıçkırığın uzun sürmesini istemeyiz demişti. Hıçkırdığında emzir geçsin dedi. Çünkü hıçkırdıkça kalbe baskı olurmuş.
Pumpkinn Her beslenmeden sonra hıçkırıyor, uykuda da. Anaannem bebek hıçkırdığında “büyüyor” derdi.Şimdi ben de öyle diyorum.