Hepimiz insanız ister istemez bazen sesimiz çok çıkıyor, bebek bir şeylere kızdığımızı anlıyor, yüz ifademizden, sesimizden ama ne olduğunu anlamıyor. Sakinleştiğiniz zaman ona sarılıp neden bağırdığınızı her zaman anlatın. Bugün anlamayacak ama büyüyünce sizi anlayacak. Boşlukta bırakmayın, özür dilemeyi çok görmeyin bebeğinize.