Pandispanya Uzun kollu body üstü ince/kaĺin yelek mi? Yoksa sadece body mi kizlar üşümüyor diye düşünüp yeleği çıkardım ama..yer İstanbul
Sudee96 Pandispanya ben yelek giydirmiyorum suan bir iki hafta önce giydirdim sadece kışın da çok giydirmem suan kısa kollu zıbın penye pijama takımı çorap
Balim61 Pandispanya havya gire degisiyo bazn kisa kol zibin ince kazak ve yelek.Bazen sadece kisa kop zibnla kazak
Gokcennderenn Pandispanya ben içine askılı üstüne uzun benye. Uykudan uyanınca sıfır kol yelek sonra çıkarıyorum
Han30 Pandispanya yaşadıgım yer ilçe ve halen çok soguk. Bugun yağışlıydı çevredeki komşular soba yakmıştı siz düşünün. Altına 2 pijama ekstra çorap. Üstüne 2 penye bluz. Üzerine yelek
Melihakrds Pandispanya evde derece yok dereceyi bilmiyorum ama ev biraz serin cephesi dolayısı ile fazla güneş almıyor evde duruma göre ince ama uzun kollu dışarda kısa kollu giydiriyordm bir kaç gündür Kocaeli deyim