her bebek emme refleksiyle doğar bir şekilde ağzının farkında. ellerinin de farkına varınca eller otomatikman ağıza gidiyor 😊 keşfediyorlar, hiç engel olmayın. biz 6. aya girdik eller hala ağızda, salyalar o biçim. daha da diş çıkmadı. geliyor gelmekte olan sanırım 😁