cennetkokulubal Oğlum dış çıkarıyor 3 tane falan çıkardı ama baya huzursuz tetagil kullanıyordum ama çoğu yerden kaldırılmış memnun kaldığınız jel var mı paylaşır mısınız ?
JackDaniels cennetkokulubal Hiç kullanmadım. Önerilmiyorda zaten epeyce zararları var (bitkisel denilenlerinde). Onun yerine havucu buzlukta bekletip veriyorum inanılmaz rahatlatıyor. Ağız mendillerini ıslatıp eline veriyorum yine aynı şekilde hem kaşıyor hemde serinliği ile ağrısı azalıyor.
Teemo07 cennetkokulubal dentinox jel kullanıyorum ben. Doktor tavsiyesiyle. Katanfilli gibi bir tadı var. Zor da olsa sürüyorum, bence rahatlatıyor.
Nursemommm cennetkokulubal pirasa taze soğan verin bir de zeytinyağina 10 15 tane karanfili ezip atın 1 gece beklesin buzdolabında sonra temiz bezle ya da elinizi yikayıp bebegin damaklarina masaj yapın hem rahatlatır hem de masaj dişin cıkmasini kolaylaştirir
Umay12 cennetkokulubal dentinox var canım o var bende. Doktorum çok sık kullanma ama zor zamanlarda mercimek tanesi kadar sür demişti. Bizimde aşırı zor geçiyor diş olayı ne tetagil ne zeytinyağı karanfil ne soğuk şeyler bazen işe asla yaramıyor benim bebeğim için tabi bazen geceleri en azından rahat uyuyabilmesi için nadirde olsa kullanıyorum çok zor geçiyor gerçekten
Sat_123 cennetkokulubal doktor banada verdi özel toz zorda kalırsam diye çok zor geçiyo malesef arada kullanıyorum adını yazıyım isterseniz