Çarşamba Günü 5 haftalık hamıle olduğumu öğrendim hatta 5+4 ama kese biraz küçük dedi doktor ama sağlıklı gözüküyor yeri geç döllenme büyük ihtimal hiç bir sorun yok dedi cuma günüde pembe leke geldı birazda kasıklarım agrıdı neyse gittik hastaneye kesede ve yerınde bir sorun yok dedi doktor iğne yaptı dınlen dedi alttan fitıp verdi akşam yap dedi neyse eve geldim tuvalete gittim idrardan sonra kan boşaldı arkasını zaten tahmin ediyorsunuzdur.Tekrar hastaneye gittik kese şekli bozulmuş ve şiddetli kanamam vardı dil altına bir ilaç verdiler düşük yapabilmem için yarısı düştü yarısınıda kendılerı temizledi acısını hatırlamak bile istemıyrm.Neyse bana pazartesi gel ultrasonla bakılacak sonra 2 günde bir kan vermeye geleceksin değerin sıfırlanana kadar dedi birde düşük olan parçayı patolojiye göndereceklermiş ama bunu kendı aralarında konuşurken duyduk bana yollıycaz sonucu söyle böyle ögrenırsın demediler.Nasıl oluyor bu süreç acaba bide bana biraz kanaman olabilir az bişey dediler ben 2 gündür her tuvaletten sonra hala et gibi bişeyler düşüruyrm ve agrımda var ilaç içip anca rahatlıyorum