Merhaba baştan söyleyeyim doktora götür gibi saçma sapan akıllar vermeyin sebebini açıklıyorum. Bayramın birinci günü 4 buçuk aylık bebeğim idrar yolu enfeksiyonu oldu ve hastanede yattık.Kan alma serumlar derken bebeğim mahvoldu. Şimdi üşüttük sanırım burnu akıyor halsiz hapşırıyor. Sizler neler yapıyorsunuz ev de nasıl atlatıyorsunuz ? Lütfen önerilerini benimle paylaşır mısınız ? Ateşi çıkmadığı sürece doktorlarda getirmeyin diyor zaten. İlk bebeğim ve ne yapacağımı bilmiyorum çok acemiyim 🙁Sevgiler.