Canım stres yapma ilk zamanlarda çok gelip sonradan normale dönüyor süt oranı. Sen bol bol emzir ki çoğalsın hatta benim denediğim bi yöntem vardı. “Emzir 1 saat sonra sağım yap . Sağdıktan 1 saat sonra önce sağdığın sütü ver sonra emzir”
bunu sürekli yap bir doktor arkadaşım önermişti ve cidden süt artışı sağladı ve bol bol su iç tabiki günde 2-3 lt :)