Merhaba arkadaşlar 14 aylık tek yumurta ikizlerim var , şuanda sallayarak uyutuyorum, aranızda ikizleri olupta sallamadan uyku düzenine nasıl geçildiğini soracaktım ? Hani nasıl yapacağımı bilemiyorum şuanda , ikisinin yanına yatarak uyutsam olmaz, tek tek yapsam öyle de olmaz . Nasıl olcak ben de bilmiyorum 🤷♀️