Bir hafta sonra atak dönemimiz başlıycakmış ama zaten şimdiden başladı bence. Bu atak dönemi sizde
kaç gün sürdü
neler değişti bebekte
sonrasında tekrar eski haline döndümü bebekleriniz.
benim bebek kolik bebekti 3 ay ağladı zaten yeni yeni kendine geldi dedim ama şimdi de bu çıktı. Ağlaması kolik bebek ağlaması gibi mi oluyor ataklarda. Yoruldum ya