Ulkusnem kaynamış ılımış suyla ıslattığın pamukla tek seferde içten dışa silip at canım 2 sefer günde 2 kere yapsan yeter ve youtube de gözyaşı kanalı tıkanıklığı masajı var onu yap bizim 2 günde geçmişti ve başını sıcak tut üşümesin şapka falan giydir bebeklerin başta gözyaşı kanalları tıkanık olabiliyor ama uzun süre devam ederse doktora götür çay ve sütünü yapmanı tavsiye etmiyorum süt çok kıymetli bişey ama enfeksiyon yapmasına neden olabilir oğlumun yüzünde isilik gibi olmuştu sütünü sür diyen çok oldu denedim denemeseydim keşke daha da artmıştı tavsiyem yani ❤️