Merhaba arkadaşlar kızım 7 aylık oldu kaç zamandır diş ağrısı çekiyorum bir doktoru aramıştım tedavi sonrası bir gün emziremeszin demişti bu yüzden erteledim dayanmaya çalıştım ama iki gündür çok kötü ağrıyor emzirirken diş tedavisi yaptıran var mı nasıl bir yol izlediniz.