Minikom33x Her emzirme sonrası kusuyor normal mi sizce, sizin bebekleriniz de kusuyormu, mama vermiyorum sade anne sütü
sb- Minikom33x benimki 4buçuk aylık hala kusuyor reflü olabilir, alerji olabilir ya da sadece gazı olabilir,korkmayın böyle demişti bana doktorum☺️
Miraaa123 Minikom33x normal canım benim kızım da kusardı zamanla geçti baden hatta erdiğinin nerdeyse hepsini çıkarır gibi kusardı sonradan sonra ya geçti daha çok yeni
AliKuzey12 Minikom33x 10 aya kadar bebegim hep kustu reflü emen çogu cocukta ve hızlı kilo alımlarında olurmus genelde eger kilo kaybı yoksa gelişimini etkilemiyorsa suruo önermiyoruz dedi doktorumuz mide kapkcıgı tam gelişmediginden olurmus ve bu zamanla zaten duzelen bir durummus ve surup hiç kullanmadık 10 aydan sonr kendiliginden geçti
sb- Minikom33x gaz kusturuyor emzirirken ya da mamaysa biberondan içerken 5dkda bir sırtını sıvazlarsanız biraz rahatlar. Gaz damlası mommys bliss kullandık,sab simplex de önerdi doktorumuz
_kbr Benim oğlum da öyleydi. Doktoruna gostermelisin. Benim doktorum bir metreye kadar fışkıran bir kusma yoksa normal kabul ediyoruz dedi. Her beslenmeden sonra mutlaka gazını çıkar beslenmeden hemen sonra diklet hemen yatirmayabilirsin. Uyuttugunda da reflü yatağında uyusun. Yani bir eğim olsun ki midesinden süt yemek borusuna çıkmasın Başka belirtiler var mı çocuğu takip etmelisin. Ona göre doktoruna bilgi ver ama beslenmeyi kesme devam et kussa bile
Minikom33x _kbr az az kusuyor ya, başka belirti yok reflü yatağım yok ama başının altına hafif yastık koyuyorum ince