Evet o ayakta sallamaya direnen anne ben :)) bebeğim saat başı gece dahil emmeye uyanıyordu ve emdikçe midesi rahatsız olduğu için uykuya dalamıyordu. Kendi annem ile büyük savaşlar vererek bugün ayakta sallama yöntemiyle uzun uyku uyumasını + oyalanmasını sağladık ve emme rutinimizi 3 saate çıkardık. Bizim için mucize. Şuan henüz ilk gündeyiz ama gerçekten daha derin uyuyor, kusmuyor, reflüsü tetiklenmiyor. Hala ayakta salladığımı kabullenemesem de önemli olan güzel uyuması diyerek kendimi avutmaya çalışıyorum 🥲 bizim gibi debelenen annelere fikir olur diye yazmak istedim. 🥰