Bugün Bi bayanın tavsiyesiyle kızımı alaturka tuvalete götürdüm. Aslında bugün başlamak gibi bi niyetim yoktu ama çişini yaptı ve başlamak istedim.bu arada kızım 3 yaşında. 3 4 kere üstüne işedi hiç söylemedi tuvaletini. Ben sorunca evet geldi dedi amacı sadece suyla oynamak. Bugün dışarı çıkmamız gerekti bez bağladım ordan anneme geçtik. Orda da 2 3 kere girdi tuvalete. Hiç yapmadı hep suyla oynamak için giriyor ve asla çıkaramıyorum.evler soğuk baya üşüdü ve alaturka olduğu için komple çoraplara kadar çıkarmak zorunda kaldım. Beni çok yordu. Alaturka tuvalete götürmekle hata mı yaptım sizce? Orayı sevdi. Klozeti daha önce denemiştim 1.5 hafta hiç yapmamıştı ve bırakmıştım klozete de rahat edemiyor sanki tedirgin oluyor. Napmalıyım Bi akıl verin lütfen