Wervain Merhaba kızlar; 8. Hafta büyüme atağında neler yaşadınız? Zor oldu mu? Nasıl atlattınız? Bizim dün geceden beri uyumamak, huzursuzluk, meme reddi bu şekilde ilerliyor. Zormuş. Var mı önerisi olan?
Nefeess Wervain En en zorlandığımız atak dönemi 😰 uykusuz saatler ( 12 saat uyumadigini bilirim) sadece kucakta atakta gezerek sakinleşme uykuya dalar gibi olma yatağa bıraktığın an uyanma meme reddi katılıncasina ağlama .. tek tavsiyem yardımcı olacak birileri varsa biraz dinlenmeniz uyumaniz 7-10 güne bitiyor herşey
1kizannesi Nefeess bu haftada olan meme reddine nasıl bi çözüm buldunuz tamamen bırakmasından korkuyorum
Nefeess 1kizannesi Atak haftaları 7-10 gün sürüyor sabredin istemese de verin memeyi unutmasın biz en büyük meme reddini 5.5 aydan itibaren yaşadık şuan 7. ayimizi doldurduk çok şükür gündüzleri yeniden emmeye başladı az emiyor ama unutmasin diye memeyi sık sık teklif ediyorum