Glsn58 merhaba, ben gittim doktora sordum sizin ilacınızı da ben birşey diyemem dedi bana codactiv diye bir şurup verdi öksürük için emzirenler kullanamaz diye birşey yazmıyor doktorunuza danışınız şeklinde bir uyarı var sadece doktorumda biliyor emzirdiğimi. Largopen antibiyotik verdi birde.