Merhaba güzel anneler kızım yeni 12 aylık oldu ve son 1 aydır mamasını zorlayarak içiriyorum son 1 haftadır da hiç içmek istemiyor inek sütü de denedim ama sonuç aynı biberon da değiştirdim her yolu denedim ama asla istemiyor aç bile olsa artık şaşırdım bi fikri ve önerisi olan varmı bilginize ihtiyacım var 💕