Kızlar selam ise başlayacağım bebeğim 16 aylık. Gündüz bakım evi ne başlayacak bende süt sagarim iş gerinde diye düşünüyorum ama süt sağma makinasini nasıl alicam ne marka alicam hiç bı fikrim yok. Önerileriniz var mı çalışan anneler siz hangi makinasıyla nasıl yapıyorsunuz?