Limclemek için gelmeyin okuyun lütfen 🙏 kızlar ablamın bebeğini gene yazıyorum 2600 doğdu ve asla kilo almıyor 3 aylık ve 3500 olmuş yeni meme emmiyor 40 cc mamaydılar 1 saate zor içiriyor tüm marka mamaları denedi ama ne düzgün yıyor nede gelişiyor ablam bu ayı cıksın kaşık mama vericem artık dedi bugun biliyoruz bizde 6 aydan önce olmuyor ama cocuk gelişmiyor bütün doktorlara götürdü olmadı en son gülmüyor diye post açmıştım zaten neyse bu şekil olup sonra gelişen bebeğiniz oldumu