Arkadaşlar bebeğim 8,5 aylık ve normalde de hep çok huzursuzluk yapar. Önceden küçüktü uyutmak daha kolaydı ama artık büyüdü uyutmak çok zorlaştı. Yatar pozisyona geldiği anda elleri ayakları tepiniyor hiçbir şekilde sakinleşmiyor kucağımdada hiç durmuyor. Siz nasıl sakinleştiriyorsunuz bana fikir verin lütfen 🥺