Tuti29 bizde 9 aylikgiz ve evet bizimde sevdiğimiz hareketimiz o ,hatta beraber mırıldanarak yaparız . Bence takıntı haline getirmesseniz çabuk unutur hatta yeni bir hareket öğrendiğinde onun yerini alır mesela alkış ya da halay çekme gibi ( halay çekme dediysem yani kolunu iki tarafa açarak sallama ) . Terlemesi bence üstü biraz kalındır ondan hemen terlemistir . Bende bu havalarda tam ayarlayamiyirum üstünü . Ancak terlediginde çıkartıyorum .