Bebeğim 33 günlük gaz sancısından kıvranıyor yavrum sap simplex biogala denedim rezene kimyon anason kendim iciyorum doktor nbl önerdi onu aldk dün verdm masaj yapıyorm ayaklarında 3 4 kat corap var kimyon kaynatıp 2 kasık ona bile verdim sürekli ıkınma ağlama krizinde uykudan gözü açılmıyor ama uyuyamıyor yavrum kahroluyorum ne yapacağımı sasırdım sıcak havlu koydum suan gaz cıkmayınca kakasını da yapamıyor masajada izin vermiyor acıdan care bulan varmı