Yasminn01 Bebeğim 10 aylık gündüz birşey yok ama 3 gündür gecelerı çığlık çığlığa bağırıyor kendini yırtıyor zor sakinleştiriyorum. Alt 2sı çıktı gecen ay.acaba üst diş mi göremedim tam dış olabilir mı yardım edin lütfen.
Momeslem Bende aynı durumdayım. 8. Ay uyku gerilemesi yaşıyoruz. Gece de uykudan çığlık atarak uyanıyor. Diş belirtileri var ama çıkan yok daha 🥹