Sevcnhazr_ postunu şimdi gördüm.. Oğlan çocuklarının çok geç konuştuğuna dair çevremde çok duyuyorum ve çok görüyorum.. Öncelikle ekranla muhataplığı nasıl mesela TV telefon izler mi.. Kitap okuyor musunuz.. İletişiminiz nasıl her şeyi anlatıyor musunuz en basitinden yemek yaparken bile soğan doğradım bu soğan şöyle yemek yapıyorum vs vs sürekli iletişim var mı.. Ve genetik de olabilir siz beya eşiniz kaç yaşında konuşmuş… Vs vs aklıma gelenler bunların hepsi faktör..